Na tegorocznym Genewskim Salonie Motoryzacyjnym Lexus zaprezentował luksusową hybrydową wersję luksusowego coupe LC. LC 500h wyposażony w nowej generacji zespół napędowy Multi Stage to zdecydowanie charakteryzujący się lepsze osiągi i większa efektywnością działania. Najlepiej jednak podsumowują go słowa: więcej przyjemności z jazdy.
Szef Inżynierów Lexusa, Takeaki Kato, jest przeważnie bardzo zajętym człowiekiem. Znajduje jednak czas, aby w ciągu niespełna pół godziny opowiedzieć o swojej pracy. Jak na niego to zaskakująco spokojne 30 minut.
Nowy Lexus GS F posiada mnóstwo udoskonaleń - dla przykładu to potężny silnik V8 i imponujący system zawieszenia. Ale to nie tylko technologia sprawia, że to auto wyjątkowe.
„Ściganie się jest jedyną rzeczą, jaką chciałem robić w swoim życiu” mówi kierowca wyścigowy James Rossiter. „Mam to zapisane w swoim DNA”. 31-letni Anglik, dołączył do teamu Lexus Super GT w 2012 roku, ale jego przygoda z tym sportem zaczęła się już w dzieciństwie.
Zwiastując kolejny etap rozwoju marki, nowy model LC 500h, będący luksusowym coupe 2+2, rewolucjonizuje każdy z aspektów dotychczasowych prac badawczo-rozwojowych, inżynierskich i projektowych Lexusa. Hybrydowy napęd zaprezentowany przez Lexusa, wyznacza nowe standardy w dziedzinie projektowania i przyszłości motoryzacji.