Los Angeles Auto Show już jutro. Będzie gorąco, nawet bardzo. I jeszcze ostro. Wszystko za sprawą sportowego sedana IS i współpracy Lexusa z Huy Fong Foods – producenta sosu Sriracha.
Rusza rokroczna wyprzedaż Lexusa („December to Remember”). Tym razem obrazuje ją seria pięciu reklam i dwóch adaptacji w których twórcy puszczają oko do dorosłych, zachęcając do dziecięcej radości, zachwytu i nielimitowanych marzeń.
Wszechświat bez limitów, potrzebuje bohaterów bez granic – to slogan filmu „Valerian i miasto tysiąca planet”. Na ekranach kin latem przyszłego roku, w fotelu reżysera i w roli scenarzysty Luc Besson.
Jude Law, ambasador marki Lexus, zaprosił fanów marki w niezwykłą podróż. Improwizacja na żywo z narracją w czasie rzeczywistym, w której reżyserem był widz, odbyła się kilka dni temu. Scenografią show było teatralne zagłębie Londynu – SOHO i fotel kierowcy RX-a.