NEWSLETTER

Jesteś dzinnikarzem? Wybierz firmy z których chcesz
dostawać informacje prasową wprost na własną
skrzynke e-mail.
ZAPISZ SIĘ

WYSZUKAJ

„Człowiek i Maszyna” - reklama Lexusa LC 500 na tegoroczne Super Bowl

2017-01-30 15:05:06


Lil Buck - tancerz i model, znany z udziału w projektach z Madonną, Mikhaiłem Barysnikovem czy z Cirque do Soleil. Kilka lat temu okrzyknięty jednym z najgorętszych nazwisk w Stanach, model GAP. Największą popularność przyniosła mu interpretacja „The Dying Swan”, nagrana smartfonem przez reżysera Spike’a Jonze, która po umieszczeniu w serwisie YouTube w zaledwie kilka chwil odnotowała ponad 3 mln wyświetleń. Jego główny styl to streetdance. Dzisiaj jest bohaterem clipu „Człowiek i Maszyna” dla Lexusa. Wykonuje go przy Move Your Body, utworze Sia wspólnie z LC 500. 30-sekundowe video zagości na telewizyjnej antenie w drugim kwartale Super Bowl, 5 lutego br.

https://www.youtube.com/watch?v=h_iktzXK4K0&feature=youtu.be

Reklama została wyreżyserowana przez szwedzkiego twórcę muzyki i filmu Jonasa Åkerlund, znanego ze swojego wyrafinowania i dynamiki formy. Głos w klipie podkłada Minnie Driver, brytyjska aktorka, która ma na swoim koncie nominację do Oscara. „Człowiek i Maszyna” wyraża design, wydajność, zaangażowanie, technologię, perfekcję, rzemiosło jakim kieruje się Lexus w powstawaniu nowych modeli samochodów. Budując od podstaw chcą zadowolić najbardziej wymagających klientów, zapraszając do świata wyjątkowego luksusu. 

 

Źródło: http://blog.lexus.co.uk/man-machine-lexus-reveals-new-super-bowl-tv-advert/ 

WSPÓŁPRACUJEMY z:

Zaufali nam: