Za jej powstaniem stoi Grupa Cresci, właściciel kilku salonów dealerskich w Rzymie w tym Zerocentro Lexusa. Swoje wieloletnie doświadczenia z branży motoryzacyjnej przenoszą do gastronomii i jak na razie wychodzi im to naprawdę dobrze. Pozornie dwa różne światy i diametralnie inne branże, mają ze sobą wiele wspólnego.
Wspólny mianownik to „omotenashi” czyli japońska gościnność. Traktowanie klienta jak gościa w swoim domu. W Japonii bowiem nie wprowadza się rozróżnienia pomiędzy słowami „gość” i „klient”, bazuje się na równości. Z uwagą, starannością, ciepłem, zrozumieniem, dbałością o każdy detal, przewidywaniem potrzeb. Tak by doświadczenie płynące ze spotkania było prawdziwie niezapomniane.
Tym razem doświadczanie marki Lexus zyskuje kolejny wymiar - kulinarny. Kuchnia pragnie zaskoczyć i jak deklarują na swojej stronie internetowej, podziękować za przyjście do restauracji. Goście mają jedynie za zadanie wygodnie usiąść i się zrelaksować, resztę wykona załoga. Na talerzu wyrafinowanie i elegancja, a co za tym idzie gwarancja niezapomnianych przeżyć.
Każdy z Klientów Lexusa, przy zakupie samochodu, otrzymuje
podwójne zaproszenie na kolację do Aqua. Dotychczasowi Klienci zawsze
podejmowani są lampką szampana i deserem na koszt firmy, mają również gwarancję
rezerwacji. Na tarasie ustawiony jest najnowszy Lexus, a wychodząc z
restauracji otrzymamy zaproszenie na jazdę próbną tym właśnie modelem.
Miejsce na brak gości nie może narzekać. Odwiedzający nie szczędzą pochwał w swoich recenzjach. Na Tripadvisorze większość z nich jest pięciogwiazdkowa - jedzenie i obsługa. Więc to co najważniejsze się zgadza.
Źródło zdjęć: http://www.aquarestaurant.it/
All rights reserved 2013 - 2024; Deweloper Ads-Center.NET